יום שבת, 21 ביולי 2012

החקירות שלי

כאמור, לאחר מות הוריי, מתה גם אחותי הבכורה, מינה, הי"ד, ואז נפתחה עלי מתקפת טרור אלימה, שחדרה לתוך ביתי, ולכל מקום שהלכתי.
תוך שאני מתמודדת עם הטרור השטני הזה, החל לזרום אלי מידע על ירושה, שהותירו אחריהם הוריי, שהוסתרה ממני כל חיי, ואחיי, שהשתלטו על חלקי בירושה, משתפים פעולה עם"תעשיית הרצח", לחיסולי.
אז החלטתי לבצע חקירה פרטית לבירור מידע מחריד זה, והתברר לי, כי אף חוקר פרטי לא מוכן לבצע עבורי חקירות, ואלה שהסכימו, פעלו נגדי, הונו אותי והתעללו בי, תוך שהם שודדים ממני את אחרון כספי, ובתמורה, סיפקו לי מידע שיקרי, ו/או חלקי, ו/או לא רלוונטי, ו/או שלא ביקשתי. בלית ברירה, ביצעתי את החקירות בכוחות עצמי, ותוך הקרבה עצמית.
כך התברר לי, כי לא רק הוריי התמימים ניצולי השואה נפלו קורבן לפשע נורא זה, אלא, כל משפחות ניצולי השואה, הפכו לפס ייצור בידי "תעשיית רצח" שטנית זו, שחולבת מהם את הפיצויים שקיבלו מגרמנייה, ומחסלת אותם עד אחרון צאצאיהם. משפחות שלמות של ניצולי השואה, נמחקות מעל פני האדמה, בשיטות שטניות, שניתן להציגן, כאילו היו יד הגורל, ולא יד אדם זדונית, כמו למשל:
מוות מאירוע מוחי או לבבי, מוות שיוצג כהתאבדות, הצגת הקורבן כחולה נפש, הפיכת הקורבן להומלס, הרעבתו למוות, הפיכתו לנרקומן ו/או לאלכוהוליסט, ו/או לנותן שירותי מין, ובכל מקרה, יוצרים מצג שווא כאילו היה הקורבן במצב שיאפשר את חיסולו.

בקישורים להלן, אחשוף בפניכם את החקירות הפרטיות שלי:


שיטות הרצח הנהוגות ב"תעשיית הרצח"


הרשת החברתית "פייסבוק" בשירות "תעשיית הרצח".





הרשומה בכתיבה.
אני מאמינה, שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה