יום ראשון, 22 ביולי 2012

קורבנות אחרים.

קורבנות שזיהיתי בתוכניתו של יוסי סיאס

כשחשפתי את הטרגדיה של חיי, היה ברור לי מיד, שהטרגדיה שלי ושל משפחתי, היא הטרגדיה של רבבות קורבנות כמונו. בודדה באפלה, מפוחדת עד מוות, ללא איש בעולם, יריתי לכל הכיוונים, בתקווה לפגוע בצדיק אחד בסדום. בין היתר, ניסיתי את מזלי בתכניתו של השדר יוסי סיאס.
באותה תקופה תוכניתו של יוסי סיאס הייתה במתכונת שונה מזו שהיא היום, שהוא רק משוחח.
אז היה יוסי סיאס, גם מפעיל קשרים ונעזר במאזיניו כדי לפתור מצוקות של בני אדם מוכי גורל, וחשבתי שאנסה גם את מזלי אצלו, והשארתי הודעה במשיבון שלו, בה אמרתי בקול רועד וחלש: "יש חוזה על ראשי, אני זקוקה לעזרה".
 מאחר ולא היה לי ספק שלא יחזרו אלי, אז לא התאכזבתי כשלא חזרו אלי.

להלן הדף הרשמי של "יוסי סיאס ללא הפסקה"  ברשת החברתית "פייסבוק"

מכתבים אל יוסי סיאס - באמצעות הדף הרשמי שלו בפייסבוק



קורבנות שזיהיתי במסגרת פעילותי בפייסבוק



הרשומה עדיין בכתיבה




קורבנות שזיהיתי ברחוב


הרשומה עדיין בכתיבה





אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה