יום ראשון, 22 ביולי 2012

המכובדים בחברת קדישא..

הוריי היקרים ניצולי השואה: שרה (סלה) ודב (בריש) טייכר ז"ל, נקברו בבית העלמין בקיסריה. אחיי הקימו את המצבה להוריי, תוך שהם ממדרים אותי ומנתקים עמי כל קשר.


כשעליתי לקברם, נדהמתי לגלות שעל מצבתה של אימי חרוט מידע שקרי על פניו לגבי ייחוסה.
שם משפחתה של אימי לפני נישואיה הוא מילרלכן היה אמור לציין שהיא שייכת לבית מילר, אך משום מה, חרוט על מצבתה שהיא שייכת לבית רוכברגרג.

ידוע לי, כי בני משפחתי מנסים להתאים לי זהות בדויה, כאילו לא הייתי בת משפחה, אלא אישה זרה, לאחר שהם כבר חילקו ביניהם את חלקי בירושה שהותירו אחריהם הוריי, ולשם כך הם גם ניתקו עמי כל קשר.

אני מנסה להגיע אל המכובדים ששיתפו פעולה פלילי עם בני משפחתי וסייעו להם לשבש את זהותה של אימי ז"ל, בידיעה ברורה שהם קושרים קשר לביצוע פשע חמור נגדי.

בתוך כך, מצאתי רשימת חברות קדישא וקבורה באתר עיתים, ממנה העתקתי את פרטי חברת קדישא הפועלת בקיסריה, כלהלן:  

קיסריהחברה קדישא גחש"א, יו"ר: דניס רנסיה: 052-2666750.


ועוד מצאתי, רשימת חברות קדישה באתר פורטל ז"ל, ממנה העתקתי את פרטי חברת קדישא הפועלת בקיסריה, כלהלן:

קיסריה: חברה קדישא גחש"א, רח' הברוש 16 ת.ד. 1033 שכונה 2 טלפקס: 04-6362808 יו"ר: ד"ר יוסף שרביט: 04-6361127.

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *
ביום שלישי, 23.10.2012 - סיימתי לכתוב את הרשומה הזו עד כאן, בבית קפה סיטי, בפינת הרצל-פלורנטין ת"א, ובדרכי הביתה, נפלתי למלכודת מתוכננת של תאונת דרכים זדונית.
*  *  *  *  *  *  *  *  *  *


הרשומה בכתיבה




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה