יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

ציפי, אחותי הקטנה ממני בשנתיים

אחותי ציפי נולדה שנתיים אחריי, בתאריך 8.12.1953, בקיבוץ איילת השחר. מספר חודשים לאחר לידתה, עזבה המשפחה את הקיבוץ, לטבריה, וכעבור כשנתיים עברה המשפחה לגור בלוד.
בשל הפרש הגילאים הקטן בינינו, ציפי ואני גדלנו כתאומות, כפי שניתן לראות גם בתמונות.

לכאורה, היינו משפחה מאושרת ומאוחדת, אך אצלי תחושת הנידוי והניכור הייתה שם תמיד, וככל שנקפו השנים, התברר לי, שזו לא תחושה, אלא מציאות.

בשנות ה-80 המוקדמות, הבנתי שעלי להצטייד במספרי תעודת הזהות של כל בני משפחתי. זאת, כי באופן תמוה, נדרשתי בראיונות עבודה למלא טפסים, ולציין בהם תעודות זהות של בני משפחתי.

מספר תעודת הזהות של אחותי ציפי הוא: 05217252-5
אך כאשר התקשרתי אליה בזמנו וביקשתי את מספר תעודת הזהות שלה, היא נשמעה לחוצה ואמרה לי שאינה זוכרת, והיא תבדוק ותחזור אליי.
היא כמובן לא חזרה אלי, ואני התקשרתי אליה שוב, ואז היא הכתיבה לי מספר תעודת זהות שקרי, שבדיעבד מתברר, תודרכה לעשות כן, ע"י האח הגדול יוסי, שהיה המתכנן והמוציא לפועל של פשעי "תעשיית הרצח" בתוך המשפחה.

וזה מספר תעודת הזהות השקרי שמסרה לי אחותי ציפי: 00521725-2. המספר שייך לקשישה אחת בשם: מורדוך פני, ילידת 7.4.1925, שכתובתה: רח' אז"ר 8, ראשון לציון.

בתעודת הזהות של ציפי, מופיעים ההורים שלנו, בשמם האמיתי. קרי, אבא: בריש ואימא: שרה.  

בתקופת שירותה הצבאי, אימצה אחותי ציפי לעצמה את השם: ברברה שהיה בשימוש חבריה בצבא, והיא אף הוסיפה את השם הזה באופן רשמי, בתעודת הזהות. עם שחרורה, היא חזרה לשמה המקורי: ציפי

ציפי אחותי, נשואה לאריה חג'בי, אותו הכירה בצבא. שניהם שירתו בבסיס תל נוף של חיל אויר, ציפי הייתה מקפלת מצנחים ואריה מדריך צניחה, אך זה לא היה סיפור אהבה.
אריה נשתל לאחותי ציפי, ע"י "תעשיית הרצח", כזרוע שתפקידה לסייע בחיסולה. כבעלה הוא יפעילה נגד בני משפחתה, עד לבידודה, ועד שהוא יוותר היחיד בחייה, שיעמוד לצידה בשעות קשות, שתוכננו לה, וכתוצאה מכך מצופה שאחותי תפתח תלות בבעלה, כזו שתהפוך אותה לרובוט בידי בעלה, שתישמע לו בצורה עיוורת עד כדי איבוד צלם אנוש.

לציין, כי "תעשיית הרצח" חדרה עמוק לתוך הצבא, כפי שאחשוף בהמשך.

לציפי ולבעלה נולדו 4 ילדים.



אודות ארבעת ילדיהם:
2. אדם           - יליד    28.4.1976
3. רועי           - יליד   30.11.1980
4. ערבה         - ילידת  19.3.1989

בשנת 2009 - כ-16 שנה לאחר שסילקה אותי מביתה ומנעה ממני כל קשר עם הוריי שהיו כלואים בביתה, התקשרה אלי אחותי ציפי, וביקשה לפגוש אותי. זו הייתה לי פגישה קשה.


יש לי ידיעה מבוססת, כי אחותי ציפי מופעלת באופן שוטף בחייה, תחת היפנוזה.

כחודש לפני שאחותי התקשרה אלי, היא ומשפחתה עברו להתגורר בבית פרטי ששכרו במושב בית חנניה
לציין, כי קודם לכן, הם התגוררו בקיסריה.

בראשית חייהם המשותפים, התיישבו ציפי ואריה, במושב דקלה בפתחת רפיח
לאחר שנחתם הסכם השלום עם מצרים, פונו מתיישבי פתחת רפיח, והמפונים קיבלו פיצויים מכובדים
אחותי ובעלה, רכשו בכספי הפיצויים, אדמה בקיסריה ובנו עליה וילה. 
וזו כתובת הווילה: רח' הרקפת 4, שכונה 5, קיסריה.








הרשומה עדיין בכתיבה.



,אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

2 תגובות:

  1. מלכה
    אם תוך 24 שעות(רביע 27/5/2015)לא תסירי את לשון הרע וההכפשות בי ובבני משפחתי תמצאי מולך תביעה משפטית קשה וגבוהה ביותר,את גרמת לי לנזק כלכלי עצום וגם מעבר לכך,את מרשה לעצמך למסור פרטים אישיים שלי ושל בני משפחתי,בנוסף אפנה לפסיכיאטר המחוזי בתל אביב ואדרוש ממנו התייחסות לכך ואת יכולה למצוא את עצמך מאושפזת ובכפייה כפי שראוי לדעתי במקרים שכאלה.בכל מקרה אני מגיש נגדך תביעה כבר בימים הקרובים על כל הנזקים שגרמת לי עד כה מאז דצמבר 2012
    אריה אגם

    השבמחק
  2. מלכה
    אם תוך 24 שעות(רביע 27/5/2015)לא תסירי את לשון הרע וההכפשות בי ובבני משפחתי תמצאי מולך תביעה משפטית קשה וגבוהה ביותר,את גרמת לי לנזק כלכלי עצום וגם מעבר לכך,את מרשה לעצמך למסור פרטים אישיים שלי ושל בני משפחתי,בנוסף אפנה לפסיכיאטר המחוזי בתל אביב ואדרוש ממנו התייחסות לכך ואת יכולה למצוא את עצמך מאושפזת ובכפייה כפי שראוי לדעתי במקרים שכאלה.בכל מקרה אני מגיש נגדך תביעה כבר בימים הקרובים על כל הנזקים שגרמת לי עד כה מאז דצמבר 2012
    אריה אגם

    השבמחק