יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

חיסול ונטרול העדים המרכזיים בתיק "חברות הקש" נגד אביגדור ליברמן, הביאו לסגירת התיק. ועוד חיסול, פוליטי שפל, של עד בתיק "מינוי השגריר" שנדון בבימ"ש.

ה ר ק ע

בסוף שנות ה-90, בעת ששימש חבר כנסת, נחשד אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", כי קיבל שוחד במיליוני דולרים, מבעלי הון מישראל ומחו"ל, שהועברו אליו באמצעות "חברות קש", שפתח במיוחד לצורך כך, בסיועם של בתו, מיכל, ונהגו, איגור שניידר.

עפ"י החשד, בתמורה לשוחד זה, התחייב אביגדור ליברמן, לפעול לקידום האינטרסים הכלכליים של אותם בעלי הון אשר שיחדו אותו במיליוני דולרים.

העבירות שיוחסו לאביגדור ליברמן:
הלבנת הון, קבלת דבר במרמה, מרמה, הפרת אמונים והטרדת עד.

ההרשעה מבחינתו של אביגדור ליברמן בעבירות חמורות אלו, משמעה, חיסול עתידו הפוליטי.

חיסול עתידו הפוליטי של ליברמן, מבחינתם של בעלי ההון שהשקיעו בו מיליוני דולרים, כדי שבבוא היום יקדם את האינטרסים הכלכליים שלהם, משמעו, שהשקעתם ירדה לטימיון, ובעיקר, הם נותרו ללא נציג בצומת ההחלטות הכי חשובה במדינה, שבכוחו לקדם את האינטרסים הכלכליים שלהם. 

אביגדור ליברמן ושותפיו בעלי ההון מבינים, שהם חייבים לעשות מעשה... 


****        *****        *****        *****        *****  

ביום שישי, 14.12.2012, התעוררתי בערך בשעה 06:00 בבוקר לתוך דיון סוער, ברשת ב'. לצערי, הדיון היה בסופו, והוא נסב סביב החלטת היועץ המשפטי לסגור את התיק נגד ליברמן.
2 מתוך המשתתפים, שאיני יודעת את שמם, תיארו את ההתפתחויות בתיק נגד ליברמן, כעלילה מתוך סרט רפאים: "...באופן פתאומי, מצאו את מותם 2 עדים... עד אחד נמצא ירוי בראשו בבית קברות ונטען שהוא התאבד... עד שני, גם מת מוות כזה מוזר... כולם נעלמו... לא נותר עד אחד בתיק...".

"...עדים בתיק, התאדו תוך כדי חקירה, נעלמו תוך כדי חקירה, עדים שעזבו את הארץ, שהיו פה, ועד היום כף רגלם לא דורכת חזרה...".
העדה המרכזית שמתגוררת בקפריסין, היחידה שנותרה בתיק לאחר שכולם התאדו, לפתע, חזרה בה וסרבה להיענות להפצרות הפרקליטות לבוא לישראל להעיד

13/12/2012, ישראל היום, עדנה אדטו
הסיבה לסגירת התיק נגד ליברמן נובעת מקשיים ראייתיים, לאחר ששניים מעדי המפתח מתו, וכך גם עד אחר לקה בשבץ, ועוד עדה מרכזית חשובה, רואת חשבון מקפריסין, חזרה בה מעדותה נגד ליברמן.

אלדד יניב, יו"ר מפלגת "ארץ חדשה" - בסרטון: השיטה פרק 9   
"...בינתיים חלק מהעדים בתיק של ליברמן עולים השמיימה בסערה, ככה במקרה... התקף לב, שבץ, נעלמים העדים וסוגרים את התיק...".

חיסול העדים הסדרתי, שבוצע בתיק זה, מאלץ את היועץ המשפטי, יהודה ויינשטיין, להודיע בתאריך 13.12.2012, על  סגירת התיק, לא מחוסר אשמה, אלא, בגלל שלא נותרו עדים בתיק.

בדו"ח ציבורי שהתפרס על 100 עמודים, מסביר היועץ המשפטי את הקשיים שעמדו בפני התביעה, בהבאת עדים שיתמכו בראיות המפלילות, וידוע, כי ראיות שלא נתמכות בעדים, אינן מספיקות להרשעה.

  • העד, יוסף שולדינר, איש עסקים בלגי וראש הקהילה היהודית באנטוורפן, היה חברו הקרוב של אביגדור ליברמן, הלך לעולמו ב-2006. נמצא בבית קברות כשהוא ירוי בראשו. נטען שהתאבד, הי"ד
  • העד, תושב מולדובה, מת מהתקף לב, ב-2008, לאחר חקירתו, הי"ד.
  • העד, תושב רוסיה, לא אותר ולא נחקר, השתבץ.
  • והעדה, דניאלה מורצי, רואת החשבון מקפריסין, לפתע, שינתה דעתה, וסרבה להגיע לישראל. וכאשר נציגינו טסו אליה לקפריסין, בחודש נובמבר 2012, וראיינו אותה, היא סירבה להשיב על כל השאלות.                                                                                 היועץ המשפטי, ויינשטיין, בהתייחסו לראיון הזה עם דניאלה כתב: "...קיימת סבירות גבוהה שדניאלה לא תשתף פעולה עם התביעה במהלך עדותה...".
* * * * * * * * * * * * *
אני יכולה לחוש את שעות האימה שחלפו על העד, יוסף שולדינר, חברו הקרוב של אביגדור ליברמן, מרגע שנחטף והובל לבית הקברות, ועד שנורה למוות

רצח בשיטת גרימת מוות בהתקף לב או שבץ מוחי, הנה שיטת חיסול שכיחה בידי "תעשיית הרצח", זה רצח נקי שאפשר להתייחס אליו כמוות טבעי, שלא נגרם מהתערבות יד אדם זדונית, ובעיקר, רצח מסוג זה מאפשר למשטרה לסגור את תיק הרצח, כלא היה.
* * * * * * * * * * * * *
וכך מסיים היועץ המשפטי את הדו"ח הציבורי שפרסם:
"...סגירת תיק פלילי מחוסר ראיות מספיקות, אינה מהווה תעודת הכשר ציבורית, ואין בה כדי למחוק כליל רישומן של התמיהות הרבות בתיק... יקרא הציבור וישפוט...".  

בזאת, העביר היועץ המשפטי, את הכדור לידינו, הציבור, ועלינו מוטלת האחריות להעביר מסר ברור וחד משמעי, לכל נציגי הציבור:   
מי שהקו האדום אצלו עובר מעל גופם הנרצח והמעונה של עדים, לא רק שאין לו מקום למלא תפקיד ציבורי, אלא, שאין לו מקום בין בני אדם בכלל!


                       ****        *****        *****        *****        *****

עוד חיסול, בתיק אחר נגד אביגדור ליברמן, תיק "מינוי השגריר", והפעם החיסול פוליטי זדוני


לאחר שהיועץ המשפטי סגר את תיק "חברות הקש" נגד ליברמן, הוא הודיע, כי בגין התיק הקרוי: "מינוי השגריר", תוגש תביעה נגד ליברמן.

לכאורה, זה נשמע כאילו ליברמן פעל בתיק "מינוי השגריר" כפי שפועלים נציגי ציבור רבים, כאשר הם לוחצים לקדם מי שהם רוצים בטובתם, או כשוחד, או כתגמול בגין חוב, גם כאשר האיש המוצע לתפקיד אינו ראוי לתפקיד ועלול לגרום נזק למדינה.

כדי למנוע מינויים לא ראויים, שעלולים לגרום נזק למדינת ישראל, הוקמה במשרד החוץ ועדה מיוחדת שתפקידה לברור מבין כל המועמדים את הראויים ביותר לשמש שגרירים, על סמך תעודות, חוות דעת והמלצות.

שר החוץ רשאי להמליץ בפני הוועדה על נציג מטעמו, אך הוא מנוע מלקבוע מי ימונה.


במקרה זה, שר החוץ, אביגדור ליברמן, לא הסתפק בהמלצה, אלא, פעל באופן אקטיבי למינוי השגריר
הוא זימן לחדרו את סגנו, דני אילון, לפני כינוס ועדת המינויים של משרד החוץ, שבראשה הוא עמד, והודיע לו, כי יש לקדם את השגריר בן אריה לתפקיד השגריר בלטביה, תוך העלמת עובדת התנהלותו הפלילית על בן אריה, שהוא עצמו היה עד לו. 
אילון הבין, כי ליברמן לא ממליץ בפניו על השגריר בן אריה, אלא, שזה תכתיב חד משמעי, שבצידו איום: או שאתה ממנה את המועמד שלי, או שאתה הולך הביתה.
וכך, למרות שאילון כלל לא הכיר את המועמד של ליברמן, וחרף חוות הדעת השלילית שחיבר ויקטור הראל, המפקח הכללי בשירות החוץ, על תפקודו של המועמד של ליברמן, קודם בן אריה, המועמד של ליברמן לתפקיד שגריר ישראל בלטבייה.  

על מה זכה בן אריה, לתמיכה אקטיבית ונחרצת כזו מצד שר החוץ, אביגדור ליברמן?
ואצטטליברמן פעל ויזם למימוש מינויו של בן אריה, בעודו מודע למעשיו הפסולים, לאחר שזה הדליף לו מידע סודי על חיקור דין בעניינו באוקטובר 2008, בתיק חברות הקש, שנסגר בשל קושי בהבאת עדים.  
תזכורת:

בשנת 2008 נחקר העד ממולדובה, ולאחר חקירתו, הוא נרצח בשיטת מוות בהתקף לב.

השאלה:
האם המידע שהעביר השגריר זאב בן אריה לליברמן בשנת 2008, אודות חיקור הדין נגדו, חרץ את גורלו של העד ממולדויבה, והוא מת לפתע מהתקף לב?... אני מאמינה שכן...

ליברמן ידע, כי דני אילון יידרש מתוקף תפקידו, להעיד בקשר למינויו של בן אריה, וגם ידע שאילון יעיד את כל האמת, לכן, הוא תכנן לחסלו פוליטית באופן שפל ביותר, בתקווה שאילון יזעם פומבית נגד דחיקתו השפלה מחוץ לרשימת המועמדים לכנסת, וזה יאפשר לליברמן לטעון, כי עדותו המפלילה של דני אילון, נגדו, מונעת מיצר נקמה.

כאשר ליברמן ביקש להדיח את ח"כ אנסטסייה מיכאלי ואת שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, בשל התנהגות פומבית לא ראויה, הוא הודיע להם מראש, אך עם אילון, משום מה, זה היה אחרת. 

ההדחה של דני איילון הדהימה את כולם. 
דני איילון שנחשב לעובד ציבור ראוי ומוערך, שוחח ימים אחדים לפני מועד הכרזת המועמדים, עם חברי הועדה המסדרת במפלגה, כפי שעושים מן הסתם מועמדים אחרים, ואלה בישרו לו, כי הוא מטפס מהמקום השביעי שהיה בבחירות הקודמות, למקום הרביעי.

בדיעבד ברור, כי חברי הועדה שיקרו לאילון, בהכוונתו של אביגדור ליברמן, ואילון הגיע לכנס הקראת רשימת המועמדים, בתחושה שהוא מקודם, ורק כשעה לפני הקראת הרשימה, הטיח ליברמן בפניו, שהוא לא נכלל ברשימה.

לא צריך להיות פסיכולוג כדי להבין שהדחה נתעבת זו, המלווה בהשפלה זדונית, יש בה כדי לעורר זעם וכעס גדול, אצל המודח, עד כי יפתח את ליבו וישתלח בפוגע, וכאמור, לזה ציפה ליברמן.
אך למגינת לבו של ליברמן, דני איילון, הוא בעל אופי שקול, ולמרות כעסו הטבעי, הוא שמר על איפוק, התנהל בכבוד ולא הטיח רפש באיש. 


בעלי הון הקשורים אל ליברמן:

האוליגרך מרטין שלאף
האוליגרך מיכאל צ'רנוי
דוד (דודי) אפל



הצטרפו לדף המאבק נגד "תעשיית הרצח"' שפתחתי בפייסבוק.



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה