יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

ניסיונות לשתול לי קשרים עם כהי עור זרים בפייסבוק, במטרה ליצור לי זהות בדויה.

לכאורה, הפייסבוק הוא גם פלטפורמה ליצירת קשרים וירטואליים בין בני אדם בכל מקום בעולם, אך אני נאלצת לוותר על החוויה הזו, מאחר ואני יודעת כי קשרים מסוג זה ישמשו בידי "תעשיית הרצח" נגדי, ליצירת מצג שווא כאילו הייתי אזרחית של מדינה זרה ולא אזרחית של מדינת ישראל. 

יום שני, 17.12.2012, כתבתי את דברי הפתיחה הנ"ל, ואז סיימתי בכוונה להמשיך ביום אחר. 
למחרת, יום שלישי, 18.12.2012, בבוקר, יצאתי עם עגלה עמוסה כביסה מלוכלכת, לכיוון המכבסה הציבורית, הממוקמת ברח' בן יהודה קרוב לפינת רח' נתן החכם, שם אני נוהגת לכבס מעת לעת, מאחר ואין לי חשמל בבית.
על המדרכה מול המכבסה קבוע ספסל, וכשהגעתי, ראיתי בחור בעל חזות של ערבי, יושב על הספסל מביט לעברי בהתקרבי ומחייך.



  


  







הרשומה בכתיבה.



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה