יום שישי, 21 בדצמבר 2012

הרשת החברתית "פייסבוק" בשירות "תעשיית הרצח"

בדצמבר 2009 - פתחתי לראשונה פרופיל בפייסבוק, בעזרתו של אחייני, גור. עד אז לא התנסיתי בגלישה באינטרנט, וכמובן לא ידעתי דבר על רשתות חברתיות ובלוגים.
עם הצטרפותי, היה ברור לי, כי "תעשיית הרצח", השולטת על חיי, תפעל נגדי גם וירטואלית, ולא אוכל להתגונן, בהיותי חסרת ידע בתחום הזה, ומנגד מעסיק הפשע השטני הזה, אנשי מחשב המתמחים בפשעי מחשב.

להלן אפרוס בפניכם סוגי התנכלויות זדוניות, מבית היוצר של "תעשיית הרצח", שמלווים אותי כאן בפייסבוק, וכאלה  מלווים אותי גם בחיי האמיתיים. 

ניסיונות לייחס לי חברויות בפייסבוק עם כהי עור זרים כחלק מתכנית להצמיד לי זהות בדויה 


הודעות מטרידות ומוזרות בפייסבוק





בדצמבר 2012 - אני מסכמת 3 שנים, במהלכן נחשפתי להתנכלות שוטפת וזדונית מידי עבריינים המצויים, הן בין צוות פייסבוק, והן בין חבריי, שנשתלו לי ע"י "תעשיית הרצח"


רשומה עדיין בכתיבה.


אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה