יום שישי, 21 בדצמבר 2012

אורנה יהב - פרופיל מזוייף וזדוני

בתאריך 29.1.2013 אורנה יהב לייקה לתגובתי בנושא זב"ח, יחד עם עוד 13 מלייקים, להלן צילום הפעילות:






לציין, כי פרופיל זה אינו חבר שלי, וגם מעולם קודם לא ראיתי את הפרופיל הזה, וגם טכנית, לא יכולתי לפרסם שום פוסט בקיר של פרופיל זה, מאחר וכאמור אינו חבר שלי... כ"כ, מעולם לא שלחתי לפרופיל הזה כל הודעה... הזרות בינינו היא מוחלטת.

מאחר ואני לא נוהגת לבדוק לייקים, אז גם לא בדקתי את הלייק הנ"ל, כמו גם שלא בדקתי את 13 הלייקים האחרים, אלא, שלפתע קיבלתי הודעה מוזרה... להלן צילום ההודעה מתאריך 29.1.2013







כמובן שלא עניתי להודעה... אבל אז חיפשתי אם אורנה מופיעה בלייקים שקיבלתי, ובינגו...

אחד השיטות של "תעשיית הרצח" להחדיר פרופיל זדוני, הוא, ללייק ומיד אח"כ ליצור קשר... במקרה זה, באמצעות הודעה חולנית זו, ניסה פרופיל זה להציג מכנה משותף בינינו, קרי, הטבעונות, כדי שישמש תשתית להצעת חברות....אך אני כמובן התעלמתי.

לציין, כי כך גם במציאות מפעילה "תעשיית הרצח" שיטה זו כדי לשתול לקורבן את אנשיה כחבריו... אלא, שבמקום לייק, זה דחיפה וסליחה, או הערה סתמית, וכד', ואז אח"כ אותו מטריד מסתובב בסביבת ביתו של הקורבן או במקום שהוא מבלה וכד', והוא פונה אל הקורבן כמי שהוא כבר מכירו

להלן הקישור לפרופיל של אורנה יהב - orna Yahav

מאז ההודעה המוזרה ששלחה לי בתאריך 29.1.2013 לא שמעתי ממנה כלום, ואז לפתע בתאריך 8.4.2014 היא שלחה לי הצעת חברות... לאחר שחיכתה יותר מחודשיים, והבינה שאני לא מתכוונת להתייחס לפרובוקציה שלה, היא פשוט עברה לשלב הבא המתוכנן, והציעה לי חברות... כמובן מחקתי אותה... ומאחר ורק מחקתי ולא חסמתי, אז כעת היא עוקבת אחר הפרסומים שלי... אין לי מושג איך מוחקים מישהו מלעקב אחר הפרסומים שלי.











אני רוצה לציין, כי כשגלשתי בפרופיל הזה מיד חשדתי בו... המאפיין פרופילים מזויפים הוא בראש ובראשונה תמונת פרופיל שהינה ציור... ואח"כ תמונות רבות העוסקות בנושא שמדבר אלי "טבעונות", וחברים משותפים... יש עוד כמה מאפיינים שבשלב זה איני רוצה לחשוף אותם...

להלן צילום הפרופיל הזה ע"ש אורנה יהב, שכמובן מופעל ע"י "תעשיית הרצח":




























אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם, בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה