יום שבת, 2 בפברואר 2013

משפחת גל, שרונה ועומר, וארבעת ילדיהם.

2 תגובות:

  1. עידכון לגבי מצבנו אני עובדת כמדריכת אומנות בחופשת לידה ,הבת שלי עוברת הסתה מערכת החינוך מגישה תלונות שווא ובקיבוץ מנסים לשכנע לבטל את פניתי לרשם בהצעות מוזרות שלחו לי מגשרת שחוקרת ולא מזיזה כלום בענין הבית שמה דינה פורמן המזכיר רונן שמחה אומר שיעזור שיפוץ ומתכננים משהו כי כבר פתחו לי תיק אצל קצינת ביקור סדיר למרות שאף אחד לא היה בבית שבוע תופרים לי תיק חדש

    השבמחק
    תשובות
    1. שרונה, אני מצרפת לך בזאת את הקישור לרשומה שעוסקת בעניינך בבלוג החדש שפתחתי לאחר שחיבלו לי בבלוג הזה... ובכל מקרה אני מפרסמת את העדכון הזה ברשומה החדשה... את חייבת לדעת, כי אותם גורמים תאבי בצע בקיבוץ שלך החומדים את חלקכם ברכוש המשותף, שגרמו לבעלך לעבור את תאונת העבודה הקשה, ימשיכו לתפור לכם תיקים ללא הפסקה עד לחיסולכם... אנא, הצטרפי לדף המאבק בקישור המופיע בתחתית הרשומה שאני מצרפת לך כאן: http://malkataichermiller.blogspot.co.il/2013/04/blog-post_8101.html

      מחק