יום חמישי, 1 בנובמבר 2012

דודו טופז ז"ל - קורבן או מקרבן?

פרשת דודו טופז ז"ל, שהסתיימה בהתאבדותו, פותחת צוהר אל דרכי פעילותה של "תעשיית הרצח", הלכה למעשה.

איש הטלויזיה, דודו טופז ז"ל, נעצר בשנת 2009 בחשד שהזמין ביצוע אלימות נגד אנשי תקשורת, ולאחר ששהה מספר שבועות במעצר, התאבד בתאו.

"...רגע לפני ההתרסקות הגדולה העניק דודו טופז ראיון שלא שודר מעולם וסיפק הצצה לנפשו המסוכסכת. בראיון הוא מספר בגילוי לב על מחיר ההצלחה ומבקר את שיטת הכוכבים שהותירה אותו מחוץ למשחק..."

הונו של דודו טופז מוערך הרבה יותר מ-50 מיליון ש"ח. אך לא הכסף הניע אותו , אלא, זירת הבידור.
לאחר שנזרק מזירת הבידור, הוא ביקש נואשות לשוב אליה, לחוש שוב את הערצת הקהל, ואף פינטז על תכנית חדשה בשם: "אהבת חינם", והסביר: "זה מה שחסר לנו".
חבריו למקצוע, דחו אותו פעם אחר פעם בזלזול, והדבר פגע בו קשות, עד כי ערכו ירד בעיניו, כפי שהגדיר עצמו: "מה אני?...אפס, כלום". טופז פיתח רגש נקם נגד חבריו למקצוע, ומכאן, הכל היה כל כך פשוט, ובעיקר, זמין.

חשוב לי לציין, כי  דודו טופז עצמו הופעל נגדי מספר פעמים ע"י "תעשיית הרצח", כך שהפשע הזה היה מוכר לו, אך על כך בנפרד.

המתווך הראשון שדודו פנה אליו, היה אופיר סספורטס, שהיה בעבר בן זוגה של איריס חזן, שבאותה עת הייתה חברתו של טופז, והיא זו שהפגישה ביניהם, מן הסתם, על רקע של סחר בסמים. לפי שהתברר, כי סספורטס סיפק סמים לדודו טופז, לרבות קוקאין.
בכתב האישום, הוגדר סספורטס: המוציא לפועל של תכניותיו הזדוניות של טופז. והוא טיפל בתקיפתו של מנכ"ל קשת, אבי ניר, אך כאשר טופז ביקש ממנו להורות לתוקפים לשפוך חומצה על פניה של שירה מרגלית, סמנכ"לית רשת, סספורטס סרב ודודו טופז נאלץ לחפש מתווך אחר.
"...סספורטס בן ה-35 נשבר בחקירתו והודה, כי הוא בסך הכל חייל של אוחנה, וכי שכר בהנחייתו את שני האנשים שתקפו את מנכ"ל קשת, אבי ניר...".



         

המתווך השני, אליו פנה דודו טופז, היה דניאל זנקו, שהוא שכנו, וזה הפעיל את אנשיו. חיאדרה, תקף את שירה מרגלית, סמנכ"לית רשת, מול עיניו של בנה הקטן שצפה בחוסר אונים באלימות הקשה שאמו סופגת, ואת סוכן השחקנים, בועז בן ציון.

                                      
                                       דניאל זנקו
                                       שכן של טופז
                                      "המתווך" השני

וכך כתב השופט אדמונד לוי בפסק הדין:
"...בתמורה לבצע כסף הביעו הנאשמים נכונות לשמש שכירי חרב בידיו של טופז... בעבור אותן מעות ששולמו להם, הם הכו, חבלו ופצעו בצורה קשה את קורבנותיהם. אלה הותקפו מן המארב מבלי לדעת במה חטאו, וגם נוכחותו של קטין רך בשנים לא מנעה מהתוקפים מלעשות שפטים בשירה מרגלית לנגד עיניו של בנה... בנכונותם לרתום עצמם למשימות כה בזויות, הוכיחו המערערים את הצד המסוכן שבאישיותם...".

וכאן אצטט דברים שאמר דודו טופז בחקירתו בעקבות תקיפתו של מנכ"ל קשר, אבי ניר
"...אחרי התקיפה של אבי... נבהלתי מחומרת התקיפה ומהקלות שבה אפשר לעשות דברים כאלה...".






הרשומה בכתיבה.

אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה