יום שבת, 2 בפברואר 2013

ארגון הרהורים על משפחה וילדים

עדותי זו להתרשמותכם:

ארגון "הרהורים על משפחה וילדים" חרט על דגלו לחשוף כל הפרת זכויות הילד והמשפחה בישראל.
להלן אצטט מתוך האתר של הארגון:
"...אתר הרהורים על משפחה וילדים הוקם ע"י אזרחים מודאגים, בעלי השכלה אקדמית ומקצועות חופשיים, אשר אכפת להם ממה שקורה במדינההאתר חושף שחיתות שלטונית בגורמי הממסד במדינת ישראל... אם ברשותכם מידע מעניין, נתונים, דוחות, או סיפורים אישיים נשמח לפרסם באתר... שילחו אלינו למייל: myFamilyThoughts@gmail.com...".

אז זהו, שגם אני אזרחית מודאגת שאכפת לה וגם אני חושפת שחיתויות.
בתוך כך ראיתי ביוטיוב סרטון שארגון זה פרסם, המתעד את שרונה גל, קוראת מדף שהכינה מראש, עדות מצמררת על הטרור השטני היזום, שהיא ובני משפחתה חווים מידי גורמים אינטרסנטים בקיבוצם המופרט, שבו בנתה את ביתה, כשעל הסרטון מוטבע הציטוט: "...יופי!!! יש לי עוד מה לכתוב!!!...".

להלן הסרטון כפי שהוא מופיע ביוטיוב:



משפט זה, שמוצג במנותק מהקשרו, מציג את הטרגדיה של המשפחה כבדיחה, וזה צרם לי מאוד.
על פניו, היה מקום לבחור משפט שמשקף את מהות העדות המצמררת, ולא לצטט משפט מגוחך כזה, שמציג את הסרטון כבדיחה, בעיקר חמור הדבר, כשמדובר בסבל בל יתואר של משפחה שלמה.
בעקבות כך, שלחתי למנהלי האתר את האימייל שלהלן




בתגובה, התעלמו מנהלי האתר, מפנייתי.

אני חשבתי שהנושא חשוב וגורלי, כפי שניתן להתרשם מעדותה של שרונה באותו סרטון, אז פניתי אליהם שוב בתזכורת, ומכאן התנהלה בינינו חליפת אימיילים, כאשר האימיילים של מנהלי האתר אינם חתומים ע"י איש.
אני צילמתי את חליפת האימיילים בינינו ולהלן אני מציגה אותם כאן, כאמור, לשיפוטכם.







מנהלי האתר, לא השיבו לי על האימייל האחרון, אבל, מספר שעות לאחר מכן, נותק לי לפתע הפלאגין במחשב, ולא יכולתי לצפות בסרטונים בכלל.
כך נראתה תצוגת סרטון שפרסמתי בבלוג שלי


וזה לא הכל, התברר לי גם, כי הפרופיל שלי, בבלוג שלי, שכולל את תמונתי, הוסר.

אני כמובן נבהלתי מאוד, מאחר ואני ממש לא מבינה דבר וחצי דבר בעניינים טכניים של מחשב.
למזלי, ישבו לידי בבית הקפה, 2 בחורים צעירים שעשו עלי רושם שהם מבינים במחשב, ופניתי אליהם וביקשתי את עזרתם.
למזלי, התברר לי שהם אכן מבינים במחשב, 
ולאחר שתיקנו לי את החבלה, הסבירו לי, כי מישהו חדר ליישומים בבלוג שלי, והסיר את הפרופיל שלי, והסבירו לי, כי אותו אדם גם השבית לי את הפלאגין לסרטונים, או שאדם נוסף חדר למחשב שלי וביצע את השבתת הפלאגין..

                                                 =============================
הערה
שלחתי רשומה זו באימייל לידיעת מנהלי האתר: "הרהורים על משפחה וילדים".


                                                 =============================



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה