יום שבת, 2 בפברואר 2013

פנייתי אל אירגון "הרהורים על משפחה וילדים" לתיקון כיתוב בסרטון על משפחת גל

בתאריך 17.2.2013 פניתי באימייל אל אירגון "הרהורים על משפחה וילדים", בבקשה לתיקון כיתוב בסרטון שהם הפיקו, הקשור למשפחת גל. להלן האימייל:


וזה נוסח האימייל:
בסרטון שהפקתם, שכותרתו: "עדות מצמררת של אימא שבתה הוצאה מהבית ע"י עובדי רווחה", נדהמתי לראות, כי שרבבתם הערה עילגת ומעליבה על המסך, כך שכל מי שרוצה לצפות באותה עדות מצמררת, נתקל בהערה תמוהה זו: "יופי!!... יש לי עוד מה לכתוב!!". אני לא מבינה מה זה אמור להביע, ואני מביאה את זה לידיעתכם כדי שתמחקו את הערה המבישה הזאת מהמסך של הסרטון המזעזע.
רצ"ב תמונת המסך כקובץ.
כ"כ, רצ"ב הקישור לסרטון: https://www.youtube.com/watch?v=q0xxB_Z_cRk
אודה לכם על תיקון המעוות... ועדכנו אותי בקשר לכך.



רצ"ב תמונת המסך, כפי שהיא מופיעה ביוטיוב לצפייה בעדות המצמררת:


אעדכן בכל התפתחות.



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה