יום שני, 25 בפברואר 2013

שוויצר, קשיש ניצול שואה מאוים ע"י מנהל בית אבות בו הוא שוכן, שיחסלו באמצעות יצירת מצג שווא בסיוע פקידי סעד ופסיכיאטרים שעובדים בשבילו

מר שוויצר, קשיש בן 92 ניצול שואה, המתגורר בבית אבות "נוף המושבה" בפתח תקווה, מאוים ע"י מנהל המוסד, כי יחסלו אם לא יעזוב...
נכדו של הקשיש תיעד את מנהל המוסד בעת שהוא מאיים בחיסול סבו, באמצעות הזרוע הרצחנית המושתתת על פקידי סעד-פסיכיאטרים-ושופטים....

צפו בסרטון... לנוחיותכם תמללתי את הסרטון מטה...

    הסירטון פורסם ב-19 באפר 2013
    ציטוט התיאור בתחתית הסירטון:
    
    אפריל 2013 - הפקרת קשישים וניצולי שואה ע"י משרד 
    הרווחה ולשכת הרווחה פתח תקווה, חושפת את
    הקשישים להתעללות, עושק וגזל, בידי בתי האבות
    תאבי הבצע...

      ניצול שואה בן 92 מתגורר בשבועות האחרונים בתוך
     אתר בנייה. הוא לא מחוסר בית, אלא, שבית האבות
     נוף המושבה, שבו הוא מתגורר, החליט לבנות אגף 
     חדש בקומה שלו, מבלי לפנותו, ואם לא די בכך, אז 
     מנהל המקום גם מאיים להרחיקו מהמוסד באמצעות
     שקרים... 

  "בית אבות נוף המושבה מציג כיצד מחסלים קשיש בחסותם"


כיתוב על המסך


מנהל בית אבות "נוף המושבה" פתח תקווה מאיים "לחסל" קשיש ניצול שואה....   

חדשות 2 - אפריל 2013

הגדרת הקשיש כמטרת חיסול


מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: "...אין שום סרט שאתה יוצא ממנו מרווח... הסרט הכי ורוד שלך, שאתה יוצא בדירה אחרת... שכבר קיבלת... ואח"כ, אתה יודע... על הפוסטר שלי עם סימן של מטרה... איך לדפוק אותך...

תיוג הקשיש כחפץ לאשפה כ"עצם בגרון"


הנכד: למה?... אם מה?... הוא נשאר ב....

מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: "...כן, כן, כן, מה, מה אתה חושב... אם הוא ישאר בקומה, אתה חושב שאנחנו ניתן לו להישאר בקומה?... אתה חושב שנעשה לו טוב בקומה?... מה, מה אתה חושב?...

הנכד: הוא יהיה... הוא יהיה שם... ויש שם מחלקה...

מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: "... הוא יהיה תקוע כמו עצם בגרון ויתייחסו אליו כמו עצם בגרון...".


תיוג פסיכיאטרי: "דיכאוני"


מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש:  "...מה, חסר?... חסר שיטות להפוך בן אדם שיהיה לא רצוי?... מה, הוא גם ככה קצת דיכאוני...".


שימוש ב"חוות דעת" של פסיכיאטרים מושחתים תאבי בצע


דברי הסבר
המנהל לא הסתפק בכך, והסביר כיצד ידאג להפוך את שוויצר לסיעודי, כזה שלא יכול יותר לגור בדיור מוגן.

מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: 
"...בקלות אנחנו מעיפים אותו מפה... אתה יודע באיזה קלות מבחינה רפואית אני הופך אותו ללא כשיר להיות פה?... אתה לא מבין.... 


מנהל בית האבות מעסיק עובדים סוציאלים ופסיכיאטרים הכותבים "חוות דעת" כרצונו


מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: 
"...אני מחר מביא חוות דעת רפואית שאני אגדיר אותו לא כשיר... לא כזה בלגן בשבילי לעשות את זה... אתה יודע כמה כלים יש לי פה ביד?... מנהל בית חולים זה חצי אלוהים בבניין הזה...".



אנשי שררה וגזלנים מסוגלים לתייג מוחלשים כרצונם - בתי משפט משמשים חותמת גומי לבקשותיהם


הנכד: למה שיגדירו אותו שהוא כאילו בסדר... הוא לא...

מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: "...אתה בטוח שהוא בסדר?... אתה רוצה שאני אוכיח לך אחרת?

הנכד: לא, נכון, יש לו ליקוי ראייה, יש לו ליקוי שמיעה, והכל, אבל זה לא כשיר? 

מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: "...לא, לא...".

הנכד: על זה אתה מעביר ל...


הצבת מכשולים בדרכו של הקשיש, כדי שימעד ויהפוך סיעודי




מנהל המוסד אל נכדו של הקשיש: "...הנפילה הראשונה שתקרה לו, אני אקח אותו מפה... אני אקח אותו לבית חולים ואני לא אחזיר אותו...

הנכד: זה מה שהכי הפחיד אותי פה עם כל ה.... כל הבלגן שהיה כאן...


משרד הרווחה והבריאות מפקירים קשישים לעושק, הזנחה, והתעללות


דברי הסבר
בבית אבות "נוף המושבה" מחלקה סיעודית בפיקוח משרד הבריאות, ומחלקה לתשושים בפיקוח משרד הרווחה.
שוויצר פנה גם למשרד הבריאות וגם למשרד הרווחה, ושני משרדים אלה השיבו לו, כי הדיור המוגן אינו תחת אחריותם.
כך נותר שווייצר, הקשיש בן ה-92, ניצול השואה, להתמודד לבדו מול הפטישים והאיומים של מנכ"ל המוסד.

שווייצר מספר: "...הוא רצה להזיז אותי מפה בכוח... ממש... זה מה שהוא עשה עם הרעש הזה... להבריח אותי מפה... אני לא בורח... אני לא פחדן... אני ראיתי את המוות שלי לפני העיניים פעמיים...


אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה