יום שני, 25 בפברואר 2013

יסמין יהושע, רכזת פניות הציבור בלשכת מבקר המדינה, זרוע של "תעשיית הרצח" 2013

בתאריך 1.2.2013 - בעקבות דברים שאמר העיתונאי ברוך קרא במהלך דיון שעסק בפרשת הרפז, שלחתי אימייל אל מבקר המדינה והתרעתי. 
להלן הקישור אל האימייל ששלחתי אל מבקר המדינה בעניין פרשת הרפז.
שבוע לאחר מכן, בתאריך 7.2.2013, קיבלתי אישור באימייל שמכתבי התקבל בלשכת מבקר המדינה.
להלן צילום האימייל שקיבלתי: 
















 
 
 
 
 
כעבור שבוע, בתאריך 14.2.2013, בעקבות כתבת טלביזיה מזעזעת, שלחתי תלונה נוספת, והפעם עסקה תלונתי במשפחת גל, השורדת טרור שטני מידי בעלי עניין בקיבוץ משמר השרון המופרט, שבו הם גרים,
הזוממים להשתלט על חלקה של משפחת גל ברכוש המשותף שנוצר כתוצאה מהפרטת הקיבוץ, ולשם כך הם מממנים התעללות שטנית יזומה ומתוכננת נגד המשפחה ובעיקר נגד הילדים הרכים וחסרי הישע.
 
תלונתי זו הופנתה נגד השופט שמואל בוקובסקי ונגד אשתו, פקידת הסעד, מיכל מילשטיין-בוקובסקי, שסוחרים ומתעללים בילדים ממשפחות חלשות, ומהכתבה עולה שהם גם הופעלו  להתעלל במשפחת גל ובילדיה. 
להלן תלונתי נגד השופט שמואל בוקבסקי ונגד אשתו, פקידת הסעד, מיכל מילשטיין-בוקובסקי, שכאמור, נשלחה באימייל בתאריך 14.2.2013, לשני גורמים:
  • מבקר המדינה, השופט בדימוס, יוסף שפירא, 
  • נציב תלונות הציבור על שופטים, השופט בדימוס אליעזר גולדברג, באמצעות דובר משרד המשפטים.
כשבוע וחצי חיכיתי למענה שלא הגיע, לא מלשכת המבקר ולא מלשכת דובר משרד המשפטים
כבעלת ניסיון מר בשיטות ההתשה שמפעילה "תעשיית הרצח" על קורבנותיה, באמצעות עובדי ציבור שאמורים לטפל בפניותיהם של הקורבנות, היה ברור לי, כי זה לא עיכוב, אלא, ניסיון להתעלם מתלונתי. לכן, לא ראיתי טעם להמתין עוד, ובתאריך 25.2.2013 שלחתי לשני גורמים אלה תזכורת. 
להלן צילום מהתזכורת:

וכאן אציין, כי כדי למנוע מקורבנותיה מזור, השפיטה אליה "תעשיית הרצח", בין היתר, עובדי ציבור בצמתים החשובים בכל גוף במדינה, ואלה מופעלים על ידה נגד קורבנותיה ומונעים מהם מזור לסבלם. 
אין לי ספק, כי "תעשיית רצח" שטנית זו, בוחשת גם בלשכת מבקר המדינה וגם בלשכת דובר משרד המשפטים. 
השופט ואשתו, המככבים בתלונתי, ודאי שהנם נכס בידי "תעשיית הרצח", אשר חלק גדול מהחיסולים שהיא מוציאה אל הפועל מבוצעים בידי שניים מזרועותיה השטניים ביותר, שופטים ופקידי רווחה.
ברור, כי שופט עבריין, שנדרש לבצע תיאום עם פקידת סעד מושחתת, לשם חיסול קורבנות, אין נוח ופשוט מכך שהשופט ופקידת הסעד הם בני זוג בחיים... 
זו הסיבה בגללה פועלת "תעשיית הרצח" למנוע את הרחקתו לצמיתות מכס המשפט של שופט עבריין זה.

בתוך כך, יומיים לאחר התזכורת שלי, בתאריך 27.2.3013, קיבלתי את האימייל הרצ"ב, שבו יסמין יהושע מאשרת לי כנציגת לשכת מבקר המדינה, את קבלת תלונתי נגד הזוג בוקובסקי.










לציין, כי מלשכת דובר משרד המשפטים, לא באה כל תגובה, למרות שגם אליהם שלחתי את אותה תזכורת.

בטרם אמשיך, אפרט בקצרה בקשר לתפקידה של יסמין יהושע:
  • כרכזת פניות הציבור בלשכת מבקר המדינה, מטפלת יסמין יהושע במאות אימיילים ביום. תפקידה לאשר כל פנייה ולהודיע לפונה אל מי העבירה את פנייתו להמשך טיפול.
  • בפועל, הגברת, במקרה הטוב, רק מאשרת, ובמקרה הפחות טוב, גם זה לא.
  • גורלן של התלונות שאינה מאשרת, להיקבר בתיקייה שהיא מעין סל אשפה... וזה היה אמור להיות גורל תלונתי זו, נגד השופט ואשתו...
  • התזכורת שלי, אילצה את יסמין לאשר לי קבלת פנייתי, והיא עשתה זאת מבלי להודיע לי למי הועברה תלונתי להמשך טיפול, וזאת, כי לא העבירה את תלונתי לאף גורם להמשך טיפול, ומיד לאחר אישורה, הועברה תלונתי לגניזה בתיקיית האשפה...
ודאי תתהו, מאין ליסמין יהושע האומץ לעשות בתלונות העוברות תחת ידה, ככל העולה על דעתה?... ובכן, המצב מאפשר לה לנהוג בבריונות.
  • כמות הפניות הגדולה המגיעה אל לשכת מבקר המדינה, חייב התייעלות.
  • הפתרון שנמצא הוא במתן סמכוות ליסמין יהושע, לסנן את הפניות המגיעות אליה, ולהחליט, איזו פנייה תועבר להמשך טיפול ואיזו פנייה תיגנז כנ"ל.
  • סמכות זו הוענקה ליסמין, מן הסתם בהסתמך על כך שבמשך שנות עבודתה בתפקיד זה, רכשה מיומנות וניסיון, והוכיחה אמינות ומקצועיות, אלא, שכאשר מדובר בקורבנות "תעשיית הרצח", האדם הכי אמין הופך להיות מפלצת אדם...  
  • מיותר לומר, שאף גורם לא מבקר את סינון התלונות שמבצעת יסמין, כך שהיא חופשיה לסנן גם תלונות שהוכתב לה ע"י בעל עניין לסננם...  
מאחר שכך, ומאחר ותלונתי עוסקת בניסיון של בעלי עניין בקיבוץ משמר השרון, לחסל את משפחת גל, הורים וארבעת ילדיהם הקטנים, לא הסתפקתי באישור שיסמין שלחה לי, ופניתי אליה שוב באימייל הרצ"ב, וביקשתי שתודיע לי למי העבירה את פנייתי, להמשך טיפול.

הפעם יסמין השיבה לי מיד, וכעבור 3 ימים, בתאריך 3.3.2013 שלחה לי את האימייל הרצ"ב, כתשובה:


כשקיבלתי את האימייל הזה, התחזקה בי הידיעה, כי יסמין יהושע, פועלת כזרוע של "תעשיית הרצח" בתוך לשכת מבקר המדינה.

ולהלן נימוקי:
1.  בכל האימיילים שהופקו ע"י יסמין יהושע, מופיע הפורמט הזהה כפי שמצ"ב להלן, למעט באימייל האחרון, שבו לא מופיע אף אחד ממרכיבי הפורמט... באופן זדוני על פניו.



















2.  כל מי שעבד פעם במשרד גדול, יודע, כי הפורמט הקבוע של המשרד מוטמע מראש בכל מכתב יוצא, כדי להקל על עבודת הכתבנית, וכך זה גם בלשכת מבקר המדינה.

3. כדי להשיב לי, באופן לא מכובד, כפי שיסמין יהושע השיבה לי, תוך הפרת הכללים והנהלים המחייבים, היא טרחה לשם כך... קודם היא מחקה את הפורמט הקבוע באימייל שלה, ואז השיבה לי כפי שהשיבה באופן זדוני, כפי ההנחיות הזדוניות שקיבלה מידי מפעיליה מטעם "תעשיית הרצח".

4. ולעצם האימייל הזדוני שיסמין יהושע השיבה לי:
  1. יסמין נמנעה מלציין את שמי כנמענת, ופנתה אלי באמצעות שלום רב... 
  2.  



רשומה בכתיבה.





2 תגובות:

  1. ביום רביעי, 10.4.2013, סיימתי לפרט ברשומה זו את התייחסותי לתפקידה של יסמין יהושוע, וצירפתי את פנייתי אליה מתאריך 28.3.2013.
    ידעתי שיבולע לי בשל כך... שכן, בכל פעם שאני מרהיבה עוז לפגוע במשתפי הפעולה של "תעשיית הרצח", ו/או לחשוף אותם, אני חוטפת...
    וכך היה גם הפעם... כשחזרתי הביתה, התברר לי, כי מישמיש, גור החתולים שהצלתי עבר אלימות קשה בפלג גופו התחתון, והוא מתקשה ללכת... רגלו האחורית נפוחה ולא ניתן לגעת בו... כאשר אני מנסה ללטף אותו הוא צורח מכאב ובעיקר מפחד...
    סוג זה של אלימות עברו רבים מהחתולים שאני מטפלת בהם, לרבות החתול שלי העיוור, שנותר עד היום מפוחד ונכה...
    לצדיקים העוסקים במלאכה השטנית הזו, אני מאחלת לכם שידיהם תהיינה משותקות...

    השבמחק
  2. ביום שישי, 12.4.20013, עבדתי על הרשומה הזו, בבית קפה... בשעה המיועדת מיהרתי לשוב לביתי לעשות את ההכנות האחרונות לקראת שבת.
    וכאן אספר, כי לפני מספר חודשים אבד לי צרור המפתחות של הבית ונתקעתי בחוץ, הזמנתי שיפוצניק מהפייסבוק, שכמובן הוליך אותי שולל כמו כל השיפוצניקים שעבדו אצלי לפניו, ובמקום להחליף לי את הצילינדר כמו שביקשתי, הוא התקין לי בריח ידני חלוד בחלק העליון של הדלת, וקיבע אותו באמצעות ברגים שגם היו חלודים, ונאלצתי לראות איך הוא מחבל לי בדלת ולשתוק... בהמשך הזמנתי בעל מקצוע אחר, שהחליף לי את הצילינדר הקבוע, ומאז אני נועלת את הדלת הן ע"י הצילינדר הקבוע והן ע"י הבריח הידני החלוד.
    לציין, כי בבריח הידני קבוע פין קטן בולט, שנועד לאחוז בו כדי להסיט את מוט הבריח שמאלה (סגירה) וימינה (פתיחה).
    באותו יום שישי, חזרתי הביתה פתחתי את המנעול שסוגר על הבריח הידני, ורציתי להסיט את המוט ימינה, והתברר לי שמישהו העלים את הפין... לרגע ממש נבהלתי, ראיתי את עצמי מבלה את ליל השישי הזה, מחוץ לבית בהמתנה למשטרה שתתבושש בזדון להגיע...
    בתוך הבית היה נעול חתול עיוור שאימצתי, שדאגתי לו מאוד... החלטתי שלפני שאני קוראת למשטרה אנסה לראות מה אני יכולה לעשות, והתחלתי לנסות להזיז בידיי את המוט... כשלפתע גיליתי שיש בו חור, שבדיעבד מתברר, הפין היה מוברג לתוכו... מיד שלפתי מוט דק שתמך בשתיל טרי ששתלתי, ודחפתי את המוט לתוך החור במקום הפין שהוסר, ותודה לאל, הצלחתי לפתוח את הדלת... ואבן ענק נגולה מעל לבי...

    השבמחק